La calidad como un factor clave de la cultura en la organización



Document title: La calidad como un factor clave de la cultura en la organización
Journal: Pensamiento & gestión
Database: CLASE
System number: 000258211
ISSN: 1657-6276
Authors: 1
Institutions: 1Universidad del Norte, Barranquilla, Atlántico. Colombia
Year:
Season: Jul
Number: 8
Pages: 25-41
Country: Colombia
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico, descriptivo
Disciplines: Administración y contaduría
Keyword: Organización,
Cultura organizacional,
Calidad,
Cultura de la calidad,
Autoestima
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).