La explicitación de saberes: impacto de este proceso reflexivo en los profesores colaboradores y sus estudiantes en práctica



Document title: La explicitación de saberes: impacto de este proceso reflexivo en los profesores colaboradores y sus estudiantes en práctica
Journal: Pensamiento educativo
Database: CLASE
System number: 000237449
ISSN: 0717-1013
Authors: 1
Institutions: 1Universite de Montreal, Montreal, Quebec. Canadá
Year:
Season: Jul-Dic
Volumen: 35
Pages: 173-191
Country: Chile
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico
Disciplines: Educación
Keyword: Pedagogía,
Educación media y media superior,
Análisis reflexivo,
Profesores,
Estudiantes,
Secundaria,
Práctica pedagógica
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).