Encuestas y elecciones presidenciales de 2006: instrumento de investigación mercadotécnica y/o vaticinio electoral



Document title: Encuestas y elecciones presidenciales de 2006: instrumento de investigación mercadotécnica y/o vaticinio electoral
Journal: Nóesis. Revista de ciencias sociales y humanidades
Database: CLASE
System number: 000271001
ISSN: 0188-9834
Authors: 1
Institutions: 1Universidad de Guadalajara, Guadalajara, Jalisco. México
Year:
Season: Ene-Jun
Volumen: 16
Number: 31
Pages: 84-109
Country: México
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico, crítico
Disciplines: Ciencia política,
Administración y contaduría
Keyword: Activismo y participación política,
Mercadotecnia,
Elecciones,
2006,
Encuestas electorales,
Mercadotecnia política,
Comunicación política,
Campañas electorales,
Estrategias de comunicación,
Partidos políticos,
Opinión pública,
Preferencias electorales
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).