A relacao entre palavra e imagem no texto publicitario: linguagens que argumentam



Document title: A relacao entre palavra e imagem no texto publicitario: linguagens que argumentam
Journal: Letras de hoje
Database: CLASE
System number: 000191094
ISSN: 0101-3335
Authors: 1
Institutions: 1Universidade de Passo Fundo, Passo Fundo, Rio Grande do Sul. Brasil
Year:
Season: Sep
Volumen: 37
Number: 3
Pages: 149-162
Country: Brasil
Language: Portugués
Document type: Artículo
Approach: Analítico
Disciplines: Literatura y lingüística,
Administración y contaduría
Keyword: Análisis del discurso,
Mercadotecnia,
Lenguaje,
Publicidad,
Discurso,
Argumentación,
Textos publicitarios,
Imagen,
Palabra
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).