Espacios e identidades: ingreso de profesores a preescolar



Document title: Espacios e identidades: ingreso de profesores a preescolar
Journal: La ventana
Database: CLASE
System number: 000186718
ISSN: 1405-9436
Authors: 1
Institutions: 1Universidad de Guadalajara, Centro de Estudios de Género, Guadalajara, Jalisco. México
Year:
Volumen: 2
Number: 12
Pages: 147-176
Country: México
Language: Español
Document type: Plan, proyecto, programa
Approach: Crítico, aplicado
Disciplines: Educación,
Sociología
Keyword: Educación preescolar,
Pedagogía,
Ideología,
Kindergarten,
Niños,
Profesores,
Hombres,
Maternidad,
Educación
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).