Los efectos de los comerciales televisivos sobre el consumo de comida "chatarra" en niÑos escolares



Document title: Los efectos de los comerciales televisivos sobre el consumo de comida "chatarra" en niÑos escolares
Journal: La ciencia y el hombre
Database: PERIÓDICA
System number: 000134308
ISSN: 0187-8786
Authors: 1


Institutions: 1Universidad Veracruzana, Dep Psicologia Medicina Rehabilitacion, Jalapa, Veracruz. México
Year:
Season: Jul-Dic
Number: 4
Pages: 81-95
Country: México
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico
Disciplines: Psicología,
Ciencias de la comunicación
Keyword: Psicología social,
Medios de comunicación masiva,
Niños,
Alimentos,
Televisión,
Comerciales televisivos
Keyword: Psychology,
Communication studies,
Social psychology,
Mass media,
Foods,
Children,
Television,
Television advertisements
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).