Aplicación del concepto geomarketing al caso de la microindustria del vestido en el municipio de Nezahualcóyotl, Estado de México



Document title: Aplicación del concepto geomarketing al caso de la microindustria del vestido en el municipio de Nezahualcóyotl, Estado de México
Journal: Investigaciones geográficas - Instituto de Geografía. UNAM
Database: PERIÓDICA
System number: 000169891
ISSN: 0188-4611
Authors: 1
Institutions: 1Universidad Nacional Autónoma de México, Instituto de Geografía, México, Distrito Federal. México
Year:
Number: 43
Pages: 122-144
Country: México
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico, descriptivo
Disciplines: Economía,
Administración y contaduría
Keyword: Economía industrial,
Empresas,
Mercadotecnia,
Desarrollo metropolitano,
Microindustrias,
Mercado de consumo,
Competitividad empresarial
Keyword: Economics,
Management and accounting,
Enterprises,
Industrial economics,
Marketing,
Metropolitan development,
Micro-industries,
Consumer market,
Business competitiveness
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).