761.- |
|
|
762.- |
|
|
763.- |
|
|
764.- |
|
|
765.- |
|
|
766.- |
|
|
767.- |
El uso de la tecnología de la información entre investigadores mexicanos: un estudio preliminar
Ford, Charlotte1; Rosas Gutiérrez, Angélica María2
1Indiana University, School of Library and Information Science, Bloomington, Indiana. Estados Unidos de América; 2Universidad Nacional Autónoma de México, Centro Universitario de Investigaciones Bibliotecológicas, México, Distrito Federal. México
[ Investigación bibliotecológica, México, 1999 Vol. 13 Num. 27 Jul-Dic, Pag. 41-68]
|
|
768.- |
|
|
769.- |
|
|
770.- |
Gradowski, Gail; Snavely, Loane; Demsey, Paula (ed). Designs for active learning: a sourcebook of classroom strategies for information education. Chicago, Association of College & Research Libraries, 1998, 232 p
Escalona Ríos, Lina
[ Investigación bibliotecológica, México, 1999 Vol. 13 Num. 27 Jul-Dic, Pag. 230-231]
|
|
771.- |
|
|
772.- |
|
|
773.- |
|
|
774.- |
|
|
775.- |
|
|
776.- |
|
|
777.- |
|
|
778.- |
|
|
779.- |
|
|
780.- |
|
|