Sobre a formacao continuada de professores: algumas reflexoes sobre o desafio de romper com os modelos padronizados



Document title: Sobre a formacao continuada de professores: algumas reflexoes sobre o desafio de romper com os modelos padronizados
Journal: Interagir : pensando a extensao
Database: CLASE
System number: 000205326
ISSN: 1519-8847
Authors: 1
Institutions: 1Universidade do Estado do Rio de Janeiro, Centro de Educacao e Humanidades, Rio de Janeiro. Brasil
Year:
Season: Ene-Jul
Number: 3
Pages: 7-13
Country: Brasil
Language: Portugués
Document type: Ensayo
Approach: Analítico, crítico
Disciplines: Educación
Keyword: Capacitación y enseñanza técnica,
Planeación y políticas educativas,
Pedagogía,
Formación docente,
Enseñanza-aprendizaje,
Recursos humanos,
Programas educativos,
Participación educativa,
Educación continua
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).