La investigación en valor percibido desde el marketing



Document title: La investigación en valor percibido desde el marketing
Journal: Innovar, revista de ciencias administrativas y sociales
Database: CLASE
System number: 000296044
ISSN: 0121-5051
Authors: 1
2
Institutions: 1Universidad de Valencia, Facultad de Economía, Valencia. España
2Universidad Católica de Valencia San Vicente Mártir, Valencia. España
Year:
Season: Ene-Jun
Volumen: 18
Number: 31
Pages: 9-17
Country: Colombia
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico, descriptivo
Disciplines: Administración y contaduría
Keyword: Mercadotecnia,
Valor,
Valor percibido,
Clientes,
Consumidores,
Comportamiento del consumidor
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).