Modelo psicoeconómico del consumidor: Una aproximación teórica al fenómeno de consumo y una herramienta gerencial



Document title: Modelo psicoeconómico del consumidor: Una aproximación teórica al fenómeno de consumo y una herramienta gerencial
Journal: Hitos de ciencias económico administrativas
Database: CLASE
System number: 000268689
ISSN: 1405-4574
Authors: 1
Institutions: 1Centro de Educación en Administración de Salud, Barranquilla, Atlántico. Colombia
Year:
Season: May-Ago
Volumen: 12
Number: 33
Pages: 55-72
Country: México
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico, descriptivo
Disciplines: Administración y contaduría,
Economía
Keyword: Mercadotecnia,
Condiciones económicas,
Banca,
Comportamiento,
Hábitos de consumo,
Actitud,
Endeudamiento,
Percepción financiera,
Economía,
Crédito
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).