La evaluación multicriterio de las diez reglas de orientación docente a tener en cuenta en el proceso evaluativo



Document title: La evaluación multicriterio de las diez reglas de orientación docente a tener en cuenta en el proceso evaluativo
Journal: Hitos de ciencias económico administrativas
Database: CLASE
System number: 000260224
ISSN: 1405-4574
Authors: 1
Institutions: 1Universidad Juárez Autónoma de Tabasco, División Académica de Ciencias Económico Administrativas, Villahermosa, Tabasco. México
Year:
Season: May-Ago
Volumen: 11
Number: 30
Pages: 73-78
Country: México
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Aplicado, descriptivo
Disciplines: Educación,
Matemáticas
Keyword: Pedagogía,
Matemáticas aplicadas,
Evaluación educativa,
Docencia,
Método,
Regla,
Criterio,
Expertos,
Evaluación
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).