La investigación de mercados en México: Los estudios antropólogicos y las innovaciones en las técnicas cualitativas



Document title: La investigación de mercados en México: Los estudios antropólogicos y las innovaciones en las técnicas cualitativas
Journal: Gestión y estrategia
Database: CLASE
System number: 000261787
ISSN: 0188-8234
Authors: 1
Institutions: 1Universidad Autónoma Metropolitana, Departamento de Administración, Azcapotzalco, Distrito Federal. México
Year:
Season: Jul-Dic
Number: 30
Pages: 75-86
Country: México
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Descriptivo
Disciplines: Economía,
Administración y contaduría
Keyword: Empresas,
Mercadotecnia,
Investigación de mercados,
Estudios antropológicos,
Tecnología,
Información,
Consumidores,
Toma de decisiones
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).