Algunas consideraciones mercadológicas para llevar a cabo la segmentación de mercados eficaz



Document title: Algunas consideraciones mercadológicas para llevar a cabo la segmentación de mercados eficaz
Journal: Gestión y estrategia
Database: CLASE
System number: 000251252
ISSN: 0188-8234
Authors: 1
Institutions: 1Universidad Autónoma Metropolitana, Azcapotzalco, Distrito Federal. México
Year:
Season: Ene-Jun
Number: 29
Pages: 73-86
Country: México
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico
Disciplines: Administración y contaduría
Keyword: Mercadotecnia,
Mercado,
Planeación estratégica,
Compras,
Consumo
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).