¿Marketing de contenidos? ¿Inbound? ¿Social? Lo importante son los objetivos



Document title: ¿Marketing de contenidos? ¿Inbound? ¿Social? Lo importante son los objetivos
Journal: Emprendedores
Database: CLASE
System number: 000366087
ISSN: 0187-7828
Authors:
Year:
Season: May-Jun
Number: 141
Pages: 53-56
Country: México
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Descriptivo
Spanish abstract El marketing inbound se basa en dos principios: generar contenidos atractivos y optimizar, difundir y promocionar dichos contenidos para que aparezcan en los buscadores y medios sociales
Disciplines: Administración y contaduría,
Ciencia y tecnología
Keyword: Mercadotecnia,
Tecnología,
Mercadotecnia social,
Consumidores,
Internet
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).