¿Generar lealtad en los clientes es rentable?



Document title: ¿Generar lealtad en los clientes es rentable?
Journal: Emprendedores
Database: CLASE
System number: 000339677
ISSN: 0187-7828
Authors: 1
Institutions: 1Universidad Nacional Autónoma de México, Facultad de Contaduría y Administración, México, Distrito Federal. México
Year:
Season: Jul-Ago
Number: 130
Pages: 47-53
Country: México
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Descriptivo
Spanish abstract Cuando conocemos las motivaciones de nuestros clientes podemos ofrecerles productos, servicios o programas que les signifiquen un beneficio real
Disciplines: Administración y contaduría,
Economía
Keyword: Mercadotecnia,
Planeación,
Empresas,
Clientes,
Consumidores,
Lealtad,
Satisfacción del cliente,
Mejora continua,
Estrategias
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).