El enfoque borroso en la segmentación



Document title: El enfoque borroso en la segmentación
Journal: Emprendedores
Database: CLASE
System number: 000417746
ISSN: 0187-7828
Authors: 1
Institutions: 1Universidad Nacional Autónoma de México, Facultad de Contaduría y Administración, México, Distrito Federal. México
Year:
Season: Jul-Ago
Number: 154
Pages: 50-53
Country: México
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Descriptivo
Spanish abstract Un consumidor no pertenece a un solo segmento de manera única; lo que vamos a obtener con el enfoque borroso es que un consumidor pertenece a un grupo de segmentos en diferentes grados de verdad
Disciplines: Administración y contaduría,
Matemáticas,
Economía
Keyword: Mercadotecnia,
Matemáticas aplicadas,
Empresas,
Consumidores,
Segmentación de mercados,
Lógica borrosa,
Conjuntos borrosos
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).