Aproveche las marcas turísticas



Document title: Aproveche las marcas turísticas
Journal: Emprendedores
Database: CLASE
System number: 000364856
ISSN: 0187-7828
Authors: 1
Institutions: 1Universidad Nacional Autónoma de México, Facultad de Contaduría y Administración, México, Distrito Federal. México
Year:
Season: Mar-Abr
Number: 140
Pages: 60-64
Country: México
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Descriptivo
Spanish abstract Una marca turística es un conjunto de experiencias, impresiones y percepciones que generan valor y unidad a un destino
Disciplines: Administración y contaduría,
Economía
Keyword: Mercadotecnia,
Economía de servicios,
Empresas,
Marcas turísticas,
Turismo,
Micro, pequeña y mediana empresa (MIPYMES),
Ecuador,
Chile,
México,
Venezuela,
América Latina
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).