Educacao e diferenca: um estudo de caso sobre o significado da categoria "incluido" para alunos surdos



Document title: Educacao e diferenca: um estudo de caso sobre o significado da categoria "incluido" para alunos surdos
Journal: Educacao (Porto Alegre)
Database: CLASE
System number: 000198468
ISSN: 0101-465X
Authors: 1
Institutions: 1Centro Federal de Educacao Tecnologica de Pelotas, Pelotas, Rio Grande do Sul. Brasil
Year:
Season: Mar
Volumen: 26
Number: 49
Pages: 39-52
Country: Brasil
Language: Portugués
Document type: Artículo
Approach: Analítico
Disciplines: Educación
Keyword: Pedagogía,
Sordos,
Clase regular,
Inclusión,
Enseñanza
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).