El curriculum entendido como proceso y la calidad de la educación primaria y básica: Una propuesta de debate para maestros de América Latina y el Caribe



Document title: El curriculum entendido como proceso y la calidad de la educación primaria y básica: Una propuesta de debate para maestros de América Latina y el Caribe
Journal: Ciencia y sociedad
Database: CLASE
System number: 000019316
ISSN: 0378-7680
Authors: 1
Institutions: 1Ctr Inv Asesoria Desarrollo Educacion, Cali, Valle del Cauca. Colombia
Year:
Season: Oct-Dic
Volumen: 18
Number: 4
Pages: 448-462
Country: República Dominicana
Language: Español
Document type: Ensayo
Approach: Analítico
Disciplines: Educación
Keyword: Educación básica,
Evaluación educativa,
Sociología de la educación,
Planeación y políticas educativas,
Caribe,
Curriculum,
América Latina,
Planes de estudio,
Política educativa,
República Dominicana
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).