Las paradojas mediáticas de Juan Pablo II



Document title: Las paradojas mediáticas de Juan Pablo II
Journal: Chasqui (Quito)
Database: CLASE
System number: 000271586
ISSN: 1390-1079
Authors:
Year:
Season: Jun
Number: 90
Pages: 16-19
Country: Ecuador
Language: Español
Document type: Ensayo
Approach: Crítico
Disciplines: Ciencias de la comunicación,
Sociología,
Religión
Keyword: Medios de comunicación masiva,
Ideología,
Iglesia e instituciones religiosas,
Medios de comunicación,
Iglesia,
Juan Pablo II,
Legitimidad,
Opinión pública,
Liderazgo
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).