Interpersonal versus mass media channels as influences on tourism to the caribbean



Document title: Interpersonal versus mass media channels as influences on tourism to the caribbean
Journal: Caribbean quarterly
Database: CLASE
System number: 000047740
ISSN: 0008-6495
Authors: 1
Institutions: 1University of the West Indies, Dept Linguistics, Kingston. Jamaica
Year:
Season: Jun-Sep
Volumen: 27
Number: 2-3
Pages: 21-27
Country: Jamaica
Document type: Artículo
Approach: Analítico
Disciplines: Sociología,
Ciencias de la comunicación,
Psicología
Keyword: Sociología del trabajo,
Medios de comunicación masiva,
Psicología social,
Caribe,
Comunicación interpersonal,
Medios de comunicación,
Manipulación de la información,
Jamaica,
Prensa,
Turismo
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).