Impacto del capital humano y organizacional en las estrategias de calidad y servicio al cliente e innovación de la PYME



Document title: Impacto del capital humano y organizacional en las estrategias de calidad y servicio al cliente e innovación de la PYME
Journal: Administración y organizaciones
Database: CLASE
System number: 000291762
ISSN: 1665-014X
Authors: 1
1
Institutions: 1Universidad Autónoma de Yucatán, Mérida, Yucatán. México
Year:
Season: Dic
Volumen: 9
Number: 17
Pages: 37-53
Country: México
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico, descriptivo
Disciplines: Economía,
Administración y contaduría
Keyword: Empresas,
Dirección y control,
Recursos humanos,
Estrategias,
Calidad,
Pequeñas empresas,
Pequeña y mediana empresa (PYME),
Capital humano
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).