Las innovaciones curriculares en la universidad. Hipótesis para su implantación e evaluación



Document title: Las innovaciones curriculares en la universidad. Hipótesis para su implantación e evaluación
Journal: Aprender. Caderno de filosofia e psicologia da educacao
Database: CLASE
System number: 000318184
ISSN: 1678-7846
Authors: 1
Institutions: 1Universidad Nacional del Centro de la Provincia de Buenos Aires, Facultad de Ciencias Humanas, Buenos Aires. Argentina
Year:
Volumen: 7
Number: 12
Pages: 107-130
Country: Brasil
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico
Disciplines: Educación
Keyword: Educación superior,
Curriculum,
Innovación educativa,
Evaluación,
Universidad
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).