Título del documento: Cedillo Bedolla, U.. (2024). "Los docentes de CDMX ante las epistemologías del Sur". Rev. Los saberes de los docentes de educación básica sobre las epistemologías del Sur (la situación en la CDMX). Primero Rivas, Luis Eduardo (2023), en Revista CoPaLa.
Revista: Revista CoPala
Autores:
Resumen en inglés The book "The knowledge of basic education teachers on the epistemologies of the South (the situation in the CDMX)" is the result of the research "Knowledge of basic education teachers about the epistemologies of the South(the situation of the CDMX)" is the result of the research "Knowledge of Basic Education Teachers about the epistemologies of the South (Diagnosis on theof Basic Education regarding the epistemologies of the South (Diagnosis on the educational personnel in Mexico City)".Mexico City)", which was built on the basis of the call for proposals "Proposal for Research and Intervention in the"Proposal for Research and Intervention in the Educational Sphere" of the National Pedagogical University (UPN-MN).Pedagógica Nacional (UPN-Mx) and, approved for its realization.
Resumen en español El libro "Los saberes de les docentes de educación básica sobre las epistemologías del Sur (la situación de la CDMX)" es producto de la investigación "Saberes de los Profesores de Educación Básica respecto de las epistemologías del Sur (Diagnóstico sobre el personal educativo en la Ciudad de México)", la cual fue edificada con fundamento en la convocatoria "Propuesta de Investigación e Intervención en el ámbito Educativo" de la Universidad Pedagógica Nacional (UPN-Mx) y, aprobada para su realización.
Texto completo: Texto completo (Ver PDF)