Desarrollo de habilidades en programas a distancia: caso MADE-CVP



Título del documento: Desarrollo de habilidades en programas a distancia: caso MADE-CVP
Revista: Investigación administrativa
Base de datos: CLASE
Número de sistema: 000318325
ISSN: 1870-6614
Autores: 1
Instituciones: 1Instituto Politécnico Nacional, Escuela Superior de Comercio y Administración, México, Distrito Federal. México
Año:
Periodo: Jul-Dic
Volumen: 32
Número: 92
Paginación: 1-18
País: México
Idioma: Español
Tipo de documento: Artículo
Enfoque: Descriptivo, aplicado
Resumen en inglés The objective of this research was to evaluate the use of the technological and didactic means used in the MADE-CVP Program, in relation with the development of skills and the shaping of studying habits among students. The research method was based on the Tyler’s evaluation model and the study universe was conformed by 27 students, 5 teachers and 70 courses’ videos. The results showed that the skills development was achieved in a satisfactory level with any limitations
Disciplinas: Educación
Palabras clave: Educación a distancia,
Sistemas educativos,
Desarrollo de habilidades,
Estudio de casos
Texto completo: Texto completo (Ver PDF)