Didactic strategy: "I’m Leader" decisions that transform the teacher's processes and actions and the students' learning



Título del documento: Didactic strategy: "I’m Leader" decisions that transform the teacher's processes and actions and the students' learning
Revista: Visión electrónica
Base de datos: PERIÓDICA
Número de sistema: 000458783
ISSN: 1909-9746
Autores: 1
2
Instituciones: 1Secretaría de Educación Distrital, Bogotá. Colombia
2Universidad de La Sabana, Chía, Cundinamarca. Colombia
Año:
Volumen: 16
Número: 1
País: Colombia
Idioma: Inglés
Tipo de documento: Artículo
Enfoque: Analítico, descriptivo
Disciplinas: Educación
Palabras clave: Didáctica,
Docentes,
Educación preescolar,
Enseñanza aprendizaje,
Práctica pedagógica,
Profesores
Keyword: Didactics,
Didactic models,
Preschool education,
Teachers,
Teaching-learning,
Teaching practices
Texto completo: https://revistas.udistrital.edu.co/index.php/visele/article/view/17540/18644