261.- |
|
|
262.- |
|
|
263.- |
|
|
264.- |
|
|
265.- |
Increasing the social validity of function-based treatments for problem behavior
Alvarez, Jessica P1; Call, Nathan A2; Lomas Mevers, Joanna E
1Marcus Autism Center, Atlanta, Georgia. Estados Unidos de América; 2Emory University, School of Medicine, Atlanta, Georgia. Estados Unidos de América
[ Acta de investigación psicológica, México, 2014 Vol. 4 Núm. 3 Dic, Pág. 1682-1699]
|
|
266.- |
|
|
267.- |
|
|
268.- |
|
|
269.- |
The Effects of the Establishment of Adult Faces and/or Voices as Conditioned Reinforcers for Children with ASD and Related Disorders
Maffei, Jacqueline1; Singer-Dukek, Jessica1; Dollen-Day, Keohane2
1Columbia University, Graduate School of Arts and Sciences, Nueva York. Estados Unidos de América; 2Nicholls State University, Thibodaux, Luisiana. Estados Unidos de América
[ Acta de investigación psicológica, México, 2014 Vol. 4 Núm. 3 Dic, Pág. 1621-1641]
|
|
270.- |
The sciences of learning, instruction, and assessment as underpinnings of the morningside model of generative instruction
Street, Elizabeth M1; Johnson, Kent2
1Central Washington University, Ellensburg, Washington. Estados Unidos de América; 2Morningside Academy, Seattle, Washington. Estados Unidos de América
[ Acta de investigación psicológica, México, 2014 Vol. 4 Núm. 3 Dic, Pág. 1772-1792]
|
|
271.- |
Using computer-based programmed instruction to train goal-directed systems design
Weatherly, Nicolás L1; Malott, Richard W2
1Aubrey Daniels International, Atlanta, Georgia. Estados Unidos de América; 2Western Michigan University, Department of Psychology, Kalamazoo, Michigan. Estados Unidos de América
[ Acta de investigación psicológica, México, 2014 Vol. 4 Núm. 3 Dic, Pág. 1746-1756]
|
|
272.- |
Aproximación psicométrica al uso de los Q-Sorts en contextos de educación inicial
Salinas Quiroz, Fernando1; Morales Carmona, Francisco1; Cruz Martínez, Luz María1; Posada, Germán2; Carbonell, Alicia3
1Universidad Nacional Autónoma de México, México, Distrito Federal. México; 2Purdue University, West Lafayette, Indiana. Estados Unidos de América; 3Pontificia Universidad Javeriana, Bogotá. Colombia
[ Acta de investigación psicológica, México, 2014 Vol. 4 Núm. 2 Ago, Pág. 1595-1611]
|
|
273.- |
|
|
274.- |
|
|
275.- |
|
|
276.- |
Dimensionalidad del inventario breve de creencias obsesivas en México
Vanegas Farfano, Minerva1; González, Mónica2; Ramírez, Carlos3; Treviño, Rosaura; Treviño, Felipe
1Universidad Autónoma de Nuevo León, Monterrey, Nuevo León. México; 2Universidad Autónoma de Madrid, Madrid. España; 3Universidad Complutense de Madrid, Madrid. España
[ Acta de investigación psicológica, México, 2014 Vol. 4 Núm. 2 Ago, Pág. 1481-1490]
|
|
277.- |
|
|
278.- |
|
|
279.- |
|
|
280.- |
|
|