José Luis Betancourt. Entender la publicidad como el chispazo creativo, cosa del pasado



Document title: José Luis Betancourt. Entender la publicidad como el chispazo creativo, cosa del pasado
Journal: Telemundo
Database: CLASE
System number: 000148491
Year:
Season: Mar-Abr
Volumen: 8
Number: 46
Pages: 36-41
Country: México
Language: Español
Document type: Entrevista
Approach: Analítico
Disciplines: Ciencias de la comunicación
Keyword: Medios de comunicación masiva,
Agencias de publicidad,
Publicidad,
México
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).