En los 90's mexicanizó la publicidad mexicana, hoy quiere hacer publicidad neta



Document title: En los 90's mexicanizó la publicidad mexicana, hoy quiere hacer publicidad neta
Journal: Telemundo
Database: CLASE
System number: 000339137
Authors:
Year:
Season: Feb-Mar
Number: 117
Pages: 14+-14+
Country: México
Language: Español
Document type: Entrevista
Approach: Descriptivo
Disciplines: Ciencias de la comunicación
Keyword: Medios de comunicación masiva,
Sociología de la comunicación,
Publicidad,
Alazraki, Carlos,
Industria publicitaria,
Creatividad,
Cambio social,
Influencia,
México
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).