Como ensenar las teorias sobre el origen de las especies en las escuelas publicas, sin controversia



Document title: Como ensenar las teorias sobre el origen de las especies en las escuelas publicas, sin controversia
Journal: Semana médica de México
Database: PERIÓDICA
System number: 000062744
ISSN: 0185-0695
Authors:
Year:
Season: Ene
Volumen: 102
Number: 1
Pages: 21-24
Country: México
Document type: Ensayo
Approach: Teórico
Disciplines: Educación,
Biología
Keyword: Educación básica,
Evolución y filogenia,
Paleontología,
Origen de la vida,
Enseñanza,
Escuelas públicas,
Darwin, Charles,
Evolución
Keyword: Education,
Biology,
Basic education,
Evolution and phylogeny,
Paleontology,
Species origin,
Teaching,
Public schools,
Darwin, Charles,
Evolution
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).