Implicaciones del paradigma de conflicto en la evaluacion educativa



Document title: Implicaciones del paradigma de conflicto en la evaluacion educativa
Journal: Revista latinoamericana de estudios educativos
Database: CLASE
System number: 000080073
ISSN: 0185-1284
Authors: 1
Institutions: 1University of Pittsburgh, Pittsburgh, Pennsylvania. Estados Unidos de América
Year:
Season: Jul-Sep
Volumen: 9
Number: 3
Pages: 132-149
Country: México
Disciplines: Educación
Keyword: Sociología de la educación,
Conflictos,
Paradigmas,
Educación,
Paradigma de conflicto,
Equilibrio,
Reforma educativa
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).