¿Cuáles son las representaciones sociales de los alumnos de nivel secundario hacia la Física y cómo se relacionan con el aprendizaje?



Document title: ¿Cuáles son las representaciones sociales de los alumnos de nivel secundario hacia la Física y cómo se relacionan con el aprendizaje?
Journal: Revista de orientación educacional
Database: CLASE
System number: 000351058
ISSN: 0716-5714
Authors: 1
2
Institutions: 1Universidad Nacional de San Juan, Facultad de Filosofía, Humanidades y Artes, San Juan. Argentina
2Universidad Nacional de Cuyo, Mendoza. Argentina
Year:
Season: Ago
Volumen: 23
Number: 43
Pages: 83-99
Country: Chile
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico
Disciplines: Educación,
Psicología
Keyword: Educación media y media superior,
Psicología educativa,
Educación secundaria,
Enseñanza de la física,
Enseñanza-aprendizaje
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).