Cómo ha evolucionado el concepto de educación ambiental, que resultados y limitaciones se han obtenido y cuáles son las proyecciones hacia el tercer milenio



Document title: Cómo ha evolucionado el concepto de educación ambiental, que resultados y limitaciones se han obtenido y cuáles son las proyecciones hacia el tercer milenio
Journal: Perfiles (Camuri Grande)
Database: CLASE
System number: 000230878
ISSN: 1315-5199
Authors: 1
Institutions: 1Universidad Simón Bolívar, Caracas, Distrito Federal. Venezuela
Year:
Volumen: 22
Number: 2
Pages: 75-102
Country: Venezuela
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico
Disciplines: Educación,
Biología
Keyword: Pedagogía,
Ecología,
Educación ambiental,
Enseñanza,
Programas
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).