La fenomenología hermenéutica de Gadamer como fundamento epistemológico en la investigación de la gestión escolar



Document title: La fenomenología hermenéutica de Gadamer como fundamento epistemológico en la investigación de la gestión escolar
Journal: Educar (Guadalajara, Jal.)
Database: CLASE
System number: 000335281
ISSN: 1405-4787
Authors: 1
Institutions: 1Benemérita Escuela Normal de Jalisco, Guadalajara, Jalisco. México
Year:
Season: Oct-Dic
Number: 39
Pages: 81-92
Country: México
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Descriptivo
Disciplines: Educación
Keyword: Administración de la educación,
Gestión escolar,
Gadamer, Hans-Georg,
Fenomenología hermenéutica,
Investigación educativa,
Epistemología
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).