La publicidad en la perspectiva de la comunicación



Document title: La publicidad en la perspectiva de la comunicación
Journal: Universidad de Medellín
Database: CLASE
System number: 000258298
ISSN: 0120-5692
Authors:




Year:
Season: Ene-Jun
Volumen: 41
Number: 81
Pages: 73-90
Country: Colombia
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico, descriptivo
Disciplines: Ciencias de la comunicación
Keyword: Medios de comunicación masiva,
Medios de comunicación,
Publicidad,
Interacción social,
Comunidad
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).