El proceso de comprensión-construcción textual y su pertinencia para el desarrollo de habilidades profesionales informáticas



Document title: El proceso de comprensión-construcción textual y su pertinencia para el desarrollo de habilidades profesionales informáticas
Journal: Revista cubana de educación superior
Database: CLASE
System number: 000403116
ISSN: 0257-4314
Authors: 1
1
2
3
Institutions: 1Universidad de Pinar del Río, Centro de Estudios de Ciencias de la Educación Superior, Pinar del Río. Cuba
2Universidad de Ciencias Pedagógicas "Rafael María de Mendive", Pinar del Río. Cuba
3Universidad de Pinar del Río, Facultad de Ciencias Económicas, Pinar del Río. Cuba
Year:
Season: May-Ago
Number: 2
Pages: 27-36
Country: Cuba
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico, descriptivo
Disciplines: Educación,
Ciencias de la computación
Keyword: Educación superior,
Informática,
Desarrollo de habilidades,
Habilidades profesionales,
Comprensión textual,
Construcción textual,
Proyectos profesionales,
Integración profesional
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).