El territorio como mercancia. Fundamentos teoricos y metodológicos del marketing territorial



Document title: El territorio como mercancia. Fundamentos teoricos y metodológicos del marketing territorial
Journal: RDE. Revista de desenvolvimento economico
Database: CLASE
System number: 000195897
ISSN: 1516-1684
Authors: 1


Institutions: 1Universidad de Santiago de Compostela, Santiago de Compostela, La Coruña. España
Year:
Season: Dic
Volumen: 3
Number: 5
Pages: 67-78
Country: Brasil
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico
Disciplines: Geografía,
Administración y contaduría
Keyword: Geografía económica y regional,
Mercadotecnia,
Territorio,
Metodología,
Desarrollo regional,
Planificación económica
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).