La interacción entre la práctica de la enseñanza y las concepciones teóricas, un modelo cooperativo de capacitación en servicio en estocástica para profesores de matemática



Document title: La interacción entre la práctica de la enseñanza y las concepciones teóricas, un modelo cooperativo de capacitación en servicio en estocástica para profesores de matemática
Journal: Estudios en educación matemática
Database: PERIÓDICA
System number: 000010256
Authors: 1
Institutions: 1University of Bielefeld, Institute of Mathematics, Bielefeld, Nordrhein-Westfalen. República Federal Alemana
Year:
Number: 7
Pages: 209-220
Country: Internacional
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico
Disciplines: Educación
Keyword: Currículo,
Didáctica,
Educación media y media superior,
Enseñanza,
Estadística,
Estocástica,
Capacitación,
Probabilidad
Keyword: Education,
Curriculum,
Didactics,
Secondary education,
Teaching,
Training,
Statistics,
Probability,
Stochastics
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).