Como ensenar conceptos estadisticos a alumnos de aprendizaje lento



Document title: Como ensenar conceptos estadisticos a alumnos de aprendizaje lento
Journal: Estudios en educación matemática
Database: PERIÓDICA
System number: 000010252
Authors: 1
Institutions: 1Padagogische Hochschule, Heidelberg, Baden-Wurttemburg. República Federal Alemana
Year:
Number: 7
Pages: 153-167
Country: Internacional
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico, descriptivo
Disciplines: Educación,
Psicología
Keyword: Didáctica,
Educación especial,
Pedagogía,
Psicología educativa,
Enseñanza,
Aprendizaje,
Estadística,
Probabilidad
Keyword: Education,
Psychology,
Didactics,
Pedagogy,
Special education,
Educational psychology,
Learning,
Teaching,
Statistics,
Probability
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).